+36 70 608 7848

edzőink

FIT360Fitness – Ressinka Judit, Nagy Tamás, Kispál Eszter

miben számíthatsz ránk

Nagy Tamás

 

Szakmai végzettségek:

REPs 3-as szintű Személyi Edzõ (UK)
MMA Erõfejlesztõ & Kondícionáló Edzõ (USA)
Fekete öves Brazilian Jiu-Jitsu oktató (Portugália)
UKSCA Plyometrik, Gyorsaság & Agilitás, Sport Specifikus Programírás,
Súlyemelés modulok (UK)
Rehabilitációs Tréner (RehapTrainer – Ausztrália)
Mobility Stick Level 1-2 (UK)

 

Több mint, 10.000 személyi edzéssel töltött óra után tértem haza Londonból. 16 évesen kezdtem az edzést testépítéssel, mellette sokféle sportot kiprobáltam, de a súlyzós edzés és a Portugáliában megtanult Brazilian Jiu-Jitsu azok, amik mindvégig megmaradtak.

2001-ben kezdtem el a Brazilian Jiu-Jitsu-val foglalkozni versenyszerűen. Hamar rájöttem, hogy ezt a sportot még eredményesebben üzhetem sportspecifikus erősítő és állóképességet javító gyakorlatok kombinációival. Nem mellékesen ez az edzésforma rendkívül szálkásan, formásan is tart, nemcsak fitten. Innen merítek ötleteket a klienseimmel folytatott edzéseimhez is a hagyományos súlyzós gyakorlatok mellett. A versenyekre való felkészülésnek köszönhetően kitanultam az izomtömegnövelést, metabolikus tréninget, funkcionális magas intenzitású anaerob edzésmódszereket és nem mellesleg diétákat, amiket mostmàr a vendégkörömben használok.

Miben hiszek? Számomra csak egy izom magában nem sokat ér, az egész ‘csomagot’ az teszi ki, ha minden játékos együtt mozog vagy éppen stabilizál. Klienseim egy szép, esztétikus testet kapnak, izmos, lapos hassal, ha követik tanácsaimat. Nem kell, hogy küzdősporttal foglalkozz, hogy úgy edzhess.

 

 

ressinka judit

 

Szakmai végzettségek:

MSc Erõfejlesztõ & Kondícionáló Edzõ Middlesex University, UK
Okleveles Erõfejlesztõ & Kondícionáló Specialista CSCS, USA
Rehabilitációs Tréner  Rehab Trainer, Australia
Korrektív Edzés Specialista NASM-part of MSc
Paul Chek Holistikus Életmód Tanár L1  USA
Táplálkozási tanácsadó Future Fit Training, UK
IWI Sporttáplálkozás és táplálék-kiegészítés tanácsadó, HU
REPs 3-as szintū Személyi Edzõ Future Fit Training, UK
Terhesség Alatti Funkcionális Gyakorlat Programíró & Szülésre Elõkészítõ Edzõ Burrell Education, UK
Terhesség Elõtti & Utáni Edzõ Fit to Deliver, UK
MSc Biológus  Szegedi Tudományegyetem

 

Számomra mióta az eszemet tudom az egészség keresése és a sportos életmód volt a fókuszban. Sporttagozatra jártam, rendszeresen versenyeztem öttusában, csapatban. Már 15 évesen kezdtem a kondizást, akkor még csak a vas- és izzadságszagú gimis edzõteremben. Azóta sem néztem vissza, a csúcs az a 2 év volt amikor Olimpiai súlyemelést is tanulhattam a londoni Middlesex Egyetemen. Az ottani egyetemi modulok közül mégis a NASM Korrekciós Tréner képzés volt az ami 2010 után meghatározta karrierem, specializációmat.

Az egyetem után is maradt a kemény edzés, de átalakult, mostmár komprehenzívebben tekintettem a testformálásra és edzésre, saját edzésemen a súlyemelés elemeit alkalmaztam és kombináltam gyorsaságot és ügyességet igénylõ feladatokkal. Hírnevet szerezve ezzel magamnak. A csoportos óráim már nem a nagy súlyok körül forogtak, hanem átvette a helyüket az magas intenzitású, amerikai Cage Fitness órák.

Miben hiszek? Úgy hiszem a legtöbb embernek nem helyes, hogy teljesen megvon magától szénhidrátokat, zsírokat a súlycsökkenésért, vagy koplal, hiszen aztán azt találja, hogy ezek után, újra visszaszedi a kilókat, nincs mögötte ugyanis hosszútávú stratégia. Nem hiszek a divatos diétákban sem, de tudom tudományos irodalmakból és tapasztalatból is, hogy a bélflóra helyreállítására, az idõszakos böjtre (14:10, 16:8) és a mediterrán típusú diétákra sokan jól reagálnak. Ezek kombinálva vagy akár külön-külön is adhatnak választ a hormonális problémák helyreállítására. Hiszem továbbá, hogy a hölgyeknek is kell súlyokat emelni, hogy testük, alakjuk igazán formálódni tudjon.

Férjemmel Tamással aki szintén ‘nagy’ a korrekciós munkában abban is egyetértünk, hogy rendkívül fontos, hogy megszerettessük a testmozgást az emberekkel, hogy örömmel mozogjanak. Ehhez pedig meg vannak az eszközeink.

 

 

kispál eszter

 

Órák:

HIRT órák, Alapozó órák, Mobilitás órák, Személyi edzés

A sport és a mozgás már gyermekkorom óta a mindennapjaim része. 7 évig öttusáztam versenyszerűen. A mai napig fontosnak tartom, hogy mindig új, sportos célokat tűzzek ki magam elé. Ezért, 2019 óta a Magyar Szenior Úszószövetség által leigazolt úszó versenyző vagyok. Számomra a sport és a mozgás örömöt és felszabadultságot ad.
Tanulmányaimat is végig kísérte a sport iránti szeretet. A Szinergia Üzleti Szakképző Iskolában személyi edző, gyermek mozgásprogram vezető szakirányon végeztem. A funkcionális edzések és a TRX szerelmesévé váltam, szeretem variálni a funkcionalis gyakorlatokat mindenki edzettségi szintjéhez mérten. Várom edzéseimre azokat, akik úgy érzik, szeretnék beépíteni a mozgást mindennapjaikba olyan edző mellett, aki odafigyel rájuk és segít kihozni a bennük rejlő erőt.
Miben hiszek? Én úgy gondolom, hogy minden ember meg tudja találni a sportban, mozgásban önmagát. Célom, hogy akár személyi edzésen vagy csoportos órán veszel részt, megtanuld azt, hogyan irányítsd a tested a feladatok során, élvezd az edzéseket és szeress mozogni. A jó közérzethez, céljaid megvalósításához igazán fontos az is, hogy megfelelően étkezz. Ezért táplálkozási tanácsadást is nyújtok számodra.

 

 

kapcsolat

A 14-es villamos illetve a 914, 105-ös buszok Béke tér megállója van a legközelebb hozzánk.
A Házhoz és a 66 Bistro között vagyunk.
A Róbert Károly körút és Lehel utca kereszteződése 5 perces séta tõlünk.

nyitvatartás

Hétfőtől Csütörtökig 6.30- 21:00

Péntek 6:30- 18:30

Szombat 9:30- 12:30

elérhetőségek

+36 70 608 7848

edzes(kukac)fit360fitness(pont)hu

1135 Budapest, Lehel utca 68/A 

írj nekünk

8 + 13 =