+36 70 608 7848 edzes@fit360fitness.hu

óráink

edzéseink 45-60 percesek 

✅ Valamennyi izomcsoport edzése

✅ Magasan képzett edzõk

✅ Testtömeg elemzés

✅ 45 perces órák

✅ Felfokozott kalória égetés akár 24-36 órán keresztül

✅ Bemelegítések, dinamikus nyújtások

✅ Családias légkör

✅ Innovatív, modern edzésformák

✅ Testtartás elemzés, korrekció

✅ Szemináriumok

Minden héten a következõk szerint osztjuk be a hetet: hétfõn, szerdán és pénteken magas intenzitású órákat tartunk, rámegyünk a kardióra, míg kedden és csütörtökön a súlyokra koncentrálunk inkább, erõ és izomnövelõ programokkal. Szombat a hybrid nap, amikor is magas intenzitású súlyzós órákat látogathatsz.

Online Home Office Tréning

Mi kell hozzá? – internet kapcsolat – ZOOM Applikáció. Jó ha van, de nem kötelező (az edzést mindig a résztvevők eszközeihez igazítjuk) – jóga matrac – gumiszalag – súlyzó – stabil szék vagy falrész, amin tudsz támaszkodni.

Hogy működik? 1. BEJELENTKEZÉS: Jelentkezz be az órára a szokásos módon kódoddal a websiteról és küldj egy üzenetet Viberen email címeddel, hogy jelentkeztél egy bizonyos vagy több órára is. Ha nincs foglaló jegyed vagy kódod Viberen a +36 70 608 7848 telefonszámon tudsz bejelentkezni. A VIBERRE azért lesz szükség, hogy a különbözõ kommunikációk ne keveredjenek. Jelentkezésedet a nap bármely szakában elküldheted még 20-30 perccel óra elõtt is.

2. Az üzenetbe írd be a neved, az óra időpontját és a fizetés módját (pl. Minta Kriszta, 03.23. 18:30, bérletem van / kóstoló jegyet szeretnék / napi jegyet szeretnék / X alkalmas bérletet vennék) a felsorolásba kerüljön oda, hogy ‘kóstoló jegyet szeretnék /’)

3. Érvényes bérlet esetén az alkalom a bérletedből kerül levonásra, amennyiben nem rendelkezel érvényes bérlettel, akkor napijegy vagy bérletvásárlásra van lehetőséged. Órajegy: 1.900 Ft, 4 alkalmas bérlet: 6990 Ft, 8 alkalmas bérlet: 13.990 Ft 10 alkalmas bérlet: 17990 Ft, korlátlan 19.990Ft

4. Hogyan történik a fizetés? Felvesszük veled a kapcsolatot, és a szamlazz.hu segítségével küldünk neked egy díjbekérőt az összeggel, amit akár bankkártyával is ki tudsz egyenlíteni.

5. Az óra előtt legkésõbb 30 perccel küldünk egy egyedi csatlakozási linket, amivel be tudsz kapcsolódni a ZOOM meetingbe video hívást bejelölve.

6. Pontosan kezdünk, kérjük, figyelj erre!

* nem ajánljuk szív- és érrendszeri betegségben és cukorbetegségben szenvedõknek, habár a kutatások azt igazolják, hogy ezek a subpopulációk rendkívül jó eredményeket érnek el a HIIT-el, de azt mindenképpen 1:1-es edzésben kell elkezdeniük, nagyon ügyelve a fokozatosságra (REF)

HIIT – Magas intenzitású intervallumos edzés

HIIT – Magas Intenzitású Intervallumos Edzés. Funkcionális, dinamikus gyakorlatokat végzünk egyénileg vagy csapattárssal ezeken az órákon. Kalória égetés, állóképesség és az anyagcsere optimaizációja / fokozása a fõ célok ennél a fajta edzésnél, a testösszetételetek alakulását lesz alkalmatok rendszeresen ellenõrízni. A hosszú kardióedzések lecserélhetõek ezzel a változatos Bootcamp, Tabata, Metabolikus tréning jellegū edzéssel. Remek kiegészítõje ez a fajta edzés más sportágaknak is, mint a futás, tennisz, sielés és súlyzós edzés.  Nagy hangsúly jut egymás motiválásának is, hiszen közel kell jutnunk, illetve el is kell majd érnünk azt a pontot, amikor úgy érezzük, hogy nem megy már több szabályosan kivitelezhetõ ismétlés. A progresszió és regresszió opciója mindenkinek rendelkezésére áll, hogy a saját edzettségi szintjének megfelelõen dolgozhasson. A gyakorlatok idõre vagy ismétlésszámra mennek. Mindenkinek ajánljuk, aki szeretne egy izgalmas, változatos, motiváló edzésben részt venni, illetve azoknak akiknek fontos a fittségük az esztétikai megjelenés mellett.*
Figyelem nincs két egyforma óra

  • Boxolunk (6 alapütés megtanulása)
  • Funkcionális gyakoratokat végzünk (pl. a kötéllel vagy medicin labdával)
  • Ellenállással dolgozunk (pl. kisebb súlyzók, assault bicikli, sled)

HIRT – Magas Intenzitású Rezisztenciás Edzés

Ma már közismert tény, hogy a formás, reziliens, sportos test eléréséhez szükség van súlyok használatára, nem elég csak kardiózni. Erre a hölgyek figyelmét is mindig felhívjuk. Mobilitás kombinációkkal kezdünk rúd, mobility stick segítségével. Alapvetõen a Paul Chek által népszerūsített Õsi Mozgás Mintákat használjuk iránymutatóul a programok alapjainak kialakításakor (Primal Movement Patters  – by Paul Chek), ezért alap gyakorlatok a guggolás, kitörés, elõrehajlás, tolás, húzás és a törzs rotációja, ezek tulajdonképpen mindennapjaink mozgásmintái is, funkcionális gyakorlatoknak is nevezik ezeket. Az egyes izomcsoportokat nem izoláltan, hanem ezekbe a mozgásmintákba integráltan dolgoztatjuk, így optimalizálva a kalóriaégetést is. Mivel gépeket nem, csak kézi súlyzókat és saját testsúlyunkat használjuk, nem limitáljuk ízületeinket a gépek mozgástartományára. Az izmok szépen arányosan fejlõdnek, egy szép esztétikus test érhetõ el. Az edzések alkalmasak funkcionális izomnövelésre és zsírégetésre is.

FOUNDATION – Alapozó Személyi Edzés – HIIT/HIRT Előkészítő

Azoknak, akik úgy érzik, hogy meg kell tanulniuk az alap mozdulatokat: guggolás, kitörés, elõrehajlás, tolás, húzás és a törzs rotaciója, vagy nehézségük van a helyesen idõzíteni a ki- és belégzést a gyakorlatok alatt. Kérjük azok is ebben gondolkodjanak, akik régebbi sérüléseik és operációik miatt nem tudnak teljes értékūen edzeni még. Ezek az edzések rendkívül jó alkalmak arra, hogy megtanuljunk odafigyelni a tartásunkra és a mozgásunkra. Minden órát gerinc mobilitással kezdünk. Eszközeink ugyanazok, mint a HIIT és Súlyzós órákéi, csak a tempó lassabb és a gyakorlásnak is helyet adunk. Külön figyelmet fordítunk a törzs izmainak edzésére. Itt lehetõséged lesz házifeladatot is hazvinni edzõd ajánlására, korrekciós gyakorlatok formájában.

MOBILITY – Mobilitás/Nyújtás

Az órák célja, hogy növeljük az ízületek mozgástartományát és segítsük magunkat, hogy testünk szabadon és stresz nélkül mozoghasson. Óráról-óráta fogod tapasztalni, hogy mennyivel könnyebb mozogni. Ezen óráink célzott közönsége az az embertípus, aki naphosszat az asztalnál ül, vagy nagy ismétlésszámmal végez mozdulatokat, ami végül fájdalomhoz vagy limitált mozgáshoz vezet a test különbözõ részein. Az itt megemlített életmódok azzal járnak, hogy alapvetõ mozgásminták és mozdulatok, mint például a guggolás vagy nyak- és törzsrotáció nehézzé és limitáltá válik. Speciálisan kialakított mobility óráink nagyban segítik a testtartás javulását és a törzsizomzat, valamint gátizmok erösödését, ezáltal számos modern kori mozgásrendelenességet és korlátozást javíthatnak. SMR hengert, szalagokat és seprūnyelet használunk. Ezeket az órákat mindenkinek ajánljuk legalább heti egyszer.

rólunk mondátok

“2006-ig professzionális szinten futbaloztam, ennek egy boka törés és szalagszakadás vetett véget. Azt mondták többet nem focizhatom, a súlyom ez után 18kg-al gyarapodott és a lustaság vett erõt rajtam. Egészen addig amíg elhatároztam, hogy lefutom a London Maratont. Judit segítségét kértem, a 8 hetes rehabilitációs és erõsítõ munka után jöhettek a 8 hetes fitness és erõemeléses feladatok, majd a 4 hetes gyorsaság- és agilitás fejlesztés, aminek eredménye az lett, hogy a 5km–es idõm 31 percrõl 21 percre javult és befejeztem a London maratont.”

Edwin

“I have always liked exercising but having a busy personal life and a hectic routine at work which often involves travel, makes it difficult to put time, effort and structure to it. My constantly niggling lower back we have worked on. We deactivated overactive muscles with foam rolling, trigger point therapy, and activated underactive ones, so my lower back problem has gone after a long while suffering with it. Having a great personal trainer who looks at cause and causatives and the whole picture did help my conditions! “

Ola

“I was a child, who never did PE classes, so I was nervous before my first session. I did a trial session with Judit and it is now a luxury I couldn’t do without.
Knowing that there is someone to give you advice, pick you up if you are slipping in your goals is incredible. I honestly can’t recommend Judit highly enough. Give it a go and you won’t regret it.”

Catherine

gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok az órákra bejelentkezni?

Online, az adott órára kattintva. Ám ez csak akkor lehetséges, ha érvényes bérlettel rendelkezel, tehát először el kell látogatnod hozzánk bérletet vásárolni, kapsz emailben egy kódot, amivel felregisztrálhatsz a Wellnessgate oldalára, ezután már rendszeresen foglalhatod óráidat otthonról vagy okostelefonodról. 1 alkalmas jeggyel csak a helyszínen tudsz egyelőre órát foglalni.

AYCM-os vagyok vagy csak kipróbálnálak benneteket, hogyan tudnék órára bejelentkezni?

Online még nem tudsz, hacsak nem vettél tõlünk foglaló jegyet. Vagy, ha az óra elõtt vásárolnál jegyet, próbálj meg legalább 15 perccel óra elõtt megérkezni, hogy biztosítsd a helyed. Ha vennél foglaló jegyet azt bármikor megteheted elõre így elkerülve az esetleges csalódást. Persze mindig előfordulhat, hogy valaki nem jön el és te beugorhatsz helyette.

Hogyan tudok órát törölni?

Online, ott ahol foglaltad, megint be kell lépned, a jelszavaddal, de az órarend menüpont alatt találod a ‘lemondást’. 3 órával az órád elõtt meg kell tenned ezt, különben levonjuk azt az alkalmat a bérletedbõl. Sajnos nem áll módunkban a rendszer beállítását felülírni.

Nem tudtam online órát foglalni, mi lehet a baj?

Nem tudsz foglalni, ha még nem vásároltál foglaló jegyet vagy bérletet nálunk, mert nem lesz generált jelszavad amivel be tudnál lépni a szoftverünkbe. Illetve, ha már van jelszavad, de nem megfelelően frissített böngészõt használsz szintén megakadhatsz. Mi a Chrome böngészős foglalást ajánljuk, a Safari nem frissíti önmagát, neked kell rendzeresen frissíteni. Ha mūszaki problémákba ütközöl hívj bennünket vagy írj, órákon kívül tudunk válaszolni neked.

Miért van szükség a bérletkártyára?

A kártyán lesz a bérleted. Minden alkalommal, amikor jössz beszkenneljük és be is tudunk léptetni téged az órára azon nyomban. Gyors és hatékony, fõleg, ha már előre foglaltál. Számon tartja a visszamaradt alkalmaid, napjaid számát is, valamint megkönnyíti az óraadók adminisztratív feladatait.

Hogyan mūködik a várólista?

Ha úgy látod, hogy az órád betelt akkor is íratkozz fel rá, mert automatikus értesítőt küldünk, amennyiben felszabadult egy hely.

Otthon hagytam a törölközőmet. tudok bérelni?

Igen. 200 forintért, amikor bejelentkezel az órádra.

Mennyivel érkezzek az órám előtt, hogy résztvehessek rajta?

Az órán való résztvétel feltétele, hogy időben érkezz és be legyél léptetve a kártyáddal. Azt tanácsoljuk, hogy érkezz 20 perccel előbb, ha nem foglaltál online, illetve akkor is, ha bérlettel kapcsolatos problémád van. Ha foglalásod van, 10-15 perccel óra előtt, hogy az óraadó még biztosan be tudjon regisztrálni és te rá tudj készülni az órára. Ha problémák vannak a bérleteddel és közvetlenül a következő óra előtt érkezel, lehet, hogy másokat eléd kell vennie, hogy elkezdhesse az órát. Az órák pontosan kezdődnek. Ha éppen kezdődik, vagy el is kezdődött, arra az órára már nem tudsz bejutni. Kérlek gondolkozz előre, hívj vagy írj, ha gondod támadna.

FitMama órára szeretnék jelentkezni, mi a teendőm?

Írj nekünk, igyekszünk még aznap kimerítõ válaszokkal szolgálni. Ha úgy döntesz kipróbáltok bennünket, az előtt emailben egy kérdéssort kell megválaszolnod, illetve telefonos beszélgetésre is van lehetőség. Elsõ alkalommal kipróbálhattok bennünket ingyenesen, ekkor ha teszett amit tapasztaltál már meg is veheted bérletedet. Egy másik részletesebb kérdõív is kitöltésre kerül és méretkõzünk is, hogy meglegyenek az induló adatok, ezért érdemes legalább 15-20 perccel hamarabb érkezni órakezdés elõtt a legelsõ alkalommal. 

Betegség esetén hosszabbítható a havi bérlet?

A havi bérlet nem hosszabbítható, viszont a negyedéves és féléves bérletek megegyezés szerint hosszabbíthatóak.

Mindig van recepció, hogyan tudok kapcsolatba lépni veletek?

Órák alatt egyelőre nincs recepció.
Telefonon csak órákon kívül tudsz elérni bennünket, illetve írhatsz egy emailt az edzes@fit360fitness.hu email címre, hogy el tudd indítani a beszélgetést.

Mi a teendõ a bérletkártya elvesztése esetén?

A bérletkártya letéti díja 1000 Ft. Ezt sajnos megint ki kell fizetned. Abban az esetben, ha már nem használod többet, a kártya ellenében visszakapod a letéti díj összegét.

Hogyan tudok fizetni nálatok?

Készpénzzel és banki átutalással, még az első órád elõtt. Mindig jelezd, amikor elutaltad a bérlet árát, valamint azt is, hogy milyen néven utaltad azt. Így mi figyelni fogjuk annak beérkezését.
2020. január végétől, már kártyás fizetést is el tudunk fogadni.

Mi történik, ha a 6 hetes turnusban nem tudom lejárni a 12, illetve 18 alkalmas bérletem?

Ebben az esetben maximum két órát átvihetsz a következő turnusba vagy ugyancsak 2 órát lejárhatsz bármely más óránkon. Minderre a bérleted első napjától számítva 60 napod van. A 6 alkalmas bérleteket le kell járnod 6 hét, azaz 42 napon belül. Ha a baba huzamosabb ideig beteg lesz vagy egy egészségügyi problémád, képtelenné tesz az órákra járásra a turnusodon belül kérlek mihamarabb jelezd és orvosi igazolással is támogasd meg. Több opciód is van ilyenkor: a megmaradt órák díjának 50%-t visszaigényelheted, átruházhatod a bérleted, vagy átiratkozol a következő turnusra.